Proces rekrutacji do naszej szkoły jest wieloetapowy.
Etap pierwszy:
- Złożenie Wniosku o przyjęcie ucznia do szkoły wraz z kompletem wymaganych dokumentów (lista dokumentów wysyłana jest na prośbę kandydata):
stacjonarnie w sekretariacie szkoły w godzinach 7.00 – 19.00
zdalnie poprzez wysyłkę skanów na email:rekrutacja.bernardyni@gmail.com - Dokonanie opłaty rejestracyjnej (500 złotych – zwrot opłaty przysługuje w przypadku nieprzyjęcia do szkoły, w innych okolicznościach zwrot opłaty nie przysługuje)
- Ustalenie przez sekretariat terminu rozmowy kandydata i rodziców z Dyrektorem Szkoły.
Uwaga: w kwestionariuszu osobowym Kandydata, należy wybrać jedną ze ścieżek kształcenia:
Etap drugi
- Rozmowa kandydata i rodziców z Dyrektorem Szkoły.
- Uzupełnienie wymaganej dokumentacji.
Etap trzeci
- Podpisanie umowy z rodzicami kandydata.